Вчителів природничо-математичного циклу на 2020-2021н. р.
Проблема: «Застосування інноваційних технологійз елементами дистанційного навчання для формування ключових компетентностей на уроках природничого циклу»
№з\п | Зміст роботи | Відпов. |
І засідання (вересень) | 1. Аналiз роботи МО вчителiв природничо-математичного циклу за 2019- 2020 навчальний рік. Основнi напрямки дiяльностi у 2020-2021навчальномуроці 2. Затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо - математичного циклу 3. Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу у 2020-2021 навчальному році. 4. Про затвердження завдань для проведення діагностичних контрольних робіт та зрізів знань з математики на початок навчального року 5. Про затвердження завдань для проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олiмпiад у 2020-2021 навчальному році. Підготовка учнів до участі в інтерактивних конкурсах. 6. Обговорення та затвердження календарно-тематичного планування вчителiв природничо-математичного циклу на 2020-2021н.р. з використанням коригуючого навчання, вибором відповідних педагогічних стратегій та методів навчання, щоб ще раз повернутися до вивченого і задовольнити освітні потреби більшості учнів класу. 7. Охорона праці на уроках під час освітнього процесу 8. Обговорення і затвердження плану заходів до Року математичної освітив Україні. | |
ІІ засідання (Листопад | 1. Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів | |
ІІІ засідання (січень) | 1. Квести й онлайн-тести: ідеї та способи втілення2. Storytelling – ефективний метод розвитку комунікативної компетентності сучасних учнів | |
IV засідання Квітень | 1. Безпечний інтернет: як захистити дітей від кібербулінгу | |
V засідання (травень) | Круглий стіл 1. Про результативність роботи членів методичного об’єднання над питанням самоосвіти та над науково-методичною проблемою. 2. Розвиток педагогічної творчості. 3. Аналіз роботи МО в 2020-2021 н.р. та завдання на наступний 2021-2022н.р. |