Методичне об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу
Прісич Н.М., керівник методичного об'єднання, учитель фортепіано, вокалу, концертмейстер, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель- методист
Кузьменко Л.І., заступник директора з НР, учитель музично-теоретичних предметів, учитель вищої кваліфікаційної категорії
Шолох Світлана Володимирівна, директор дитячої філармонії, учитель фортепіано, концертмейстер
Баранова Т.М., учитель музично-теоретичних предметів, концертмейстер, учитель першої кваліфікаційної категорії
Олійник Л.В., зав.відділом образотворчого мистецтва, учитель образотворчого мистецтва, учитель вищої кваліфікаційної категорії
Бардадим О.М., зав.музичним відділом, учитель бандури та вокалу, учитель вищої кваліфікаційної категорії
Забожко І.М., учитель бандури та вокалу, учитель вищої кваліфікаційної категорії
Демченко Л.В., учитель фортепіано, концертмейстер, учитель першої кваліфікаційної категорії
ї
Лапська Є.М., учитель баяну, учитель першої кваліфікаційної категорії
Даніліна В.О., учитель образотворчого мистецтва, учитель вищої кваліфікаційної категорії
Прісич В.А., учитель духових інструментів
Рашкевич Н.В., учитель домри
Науково-методична проблема, над якою працює методоб'єднання вчителів мистецького факультету:
"Виховання високоморальної, гармонійної, творчої особистості, здатної до самовизначення"
Завдання методоб'єднання на 2019-2020 н.р.
У новому 2019-2020 навчальному році методичне об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу розпочало роботу над проблемою дослідно-експериментальної роботи за темою: "Формування загальнокультурної компетентності учнів закладу освіти мистецького профілю".
Діяльність членів методичного об'єднання зосереджена на виконанні таких завдань:
- забезпечення засвоєння й використання найраціональніших методів і прийомів навчання та виховання школярів;
- постійне підвищення рівня загальнодидактичної і методичної підготовки педагогів для організації та здійснення освітнього процесу ;
- обмін досвідом, пропаганда та здійснення нових підходів до організації навчання і виховання;
- створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів,
- удосконалення професійної майстерності педагогів, методичної роботи, впровадження здоров’язберігаючих технологій та інтерактивних форм навчання в практику роботи згідно сучасних вимог до навчання і виховання учнів,
- підвищення якості знань, рівня вихованості учнів через розвиток творчих здібностей, виховання активної життєвої позиції,
- розвиток інтересу учнів до предмету на уроках та в позаурочній діяльності,
- підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями, підготовки та участі їх в конкурсах обласного, всеукраїнського, міжнародного рівнів,
- залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності та пошукової роботи.
Робота методичного об'єднання передбачає:
- діагностику утруднень вчителів і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розробку основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково - практичної діяльності учнів (конкурси, фестивалі, предметні тижні, робота в МАН);
- вивчення, узагальнення, впровадження передового педагогічного досвіду;
- здійснення моніторингу ефективної діяльності членів методичного об'єднання;
- наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
- участь в атестації педагогічних працівників.
Тематика засідань МО
1. „Підвищення якості навчання – головне завдання освітнього процесу. Аналіз та перспективи розвитку на новий 2019-2020 н.р."
2. „Педагогічна компетентність – одна з умов реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі"
3. „Мистецька освіта як фактор розвитку особистості дитини"
4. "Використання мультимедійного та інтерактивного обладнання на уроках художньо-естетичного циклу"
Кiлькiсть переглядiв: 483