Методичне об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу

/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_8683 копия.jpg

Прісич Н.М., керівник методичного об'єднання, учитель фортепіано, вокалу, концертмейстер, учитель вищої кваліфікаційної категорії, учитель- методист

/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_8724 копия.jpg
Кузьменко Л.І., заступник директора з НР, учитель музично-теоретичних предметів, учитель вищої кваліфікаційної категорії
/Files/images/2019_rk/IMG_2531.JPG
Шолох Світлана Володимирівна, директор дитячої філармонії, учитель фортепіано, концертмейстер
/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_8550.JPG
Баранова Т.М., учитель музично-теоретичних предметів, концертмейстер, учитель першої кваліфікаційної категорії

/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_8740.JPG

Олійник Л.В., зав.відділом образотворчого мистецтва, учитель образотворчого мистецтва, учитель вищої кваліфікаційної категорії

/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_8840.JPG

Бардадим О.М., зав.музичним відділом, учитель бандури та вокалу, учитель вищої кваліфікаційної категорії

/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_8843 копия.jpg

Забожко І.М., учитель бандури та вокалу, учитель вищої кваліфікаційної категорії
/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_8771 копия.jpg
Демченко Л.В., учитель фортепіано, концертмейстер, учитель першої кваліфікаційної категорії

ї/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_8684 копия.jpg

Лапська Є.М., учитель баяну, учитель першої кваліфікаційної категорії

/Files/images/mistetskiy_2016_nove/DSC_0957 копия.jpg

Даніліна В.О., учитель образотворчого мистецтва, учитель вищої кваліфікаційної категорії

/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_8853 копия.jpg

Прісич В.А., учитель духових інструментів

/Files/images/2017_rk/kuzmenko/IMG_1491.JPG

Рашкевич Н.В., учитель домри

Науково-методична проблема, над якою працює методоб'єднання вчителів мистецького факультету:

"Виховання високоморальної, гармонійної, творчої особистості, здатної до самовизначення"

Завдання методоб'єднання на 2019-2020 н.р.

У новому 2019-2020 навчальному році методичне об'єднання вчителів художньо-естетичного циклу розпочало роботу над проблемою дослідно-експериментальної роботи за темою: "Формування загальнокультурної компетентності учнів закладу освіти мистецького профілю".

Діяльність членів методичного об'єднання зосереджена на виконанні таких завдань:

- забезпечення засвоєння й використання найраціональніших методів і прийомів навчання та виховання школярів;

- постійне підвищення рівня загальнодидактичної і методичної підготовки педагогів для організації та здійснення освітнього процесу ;

- обмін досвідом, пропаганда та здійснення нових підходів до організації навчання і виховання;

- створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів,

- удосконалення професійної майстерності педагогів, методичної роботи, впровадження здоров’язберігаючих технологій та інтерактивних форм навчання в практику роботи згідно сучасних вимог до навчання і виховання учнів,

- підвищення якості знань, рівня вихованості учнів через розвиток творчих здібностей, виховання активної життєвої позиції,

- розвиток інтересу учнів до предмету на уроках та в позаурочній діяльності,

- підвищення ефективності роботи з обдарованими учнями, підготовки та участі їх в конкурсах обласного, всеукраїнського, міжнародного рівнів,

- залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності та пошукової роботи.

Робота методичного об'єднання передбачає:

- діагностику утруднень вчителів і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;

- вдосконалення педагогічної майстерності;

- розробку основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково - практичної діяльності учнів (конкурси, фестивалі, предметні тижні, робота в МАН);

- вивчення, узагальнення, впровадження передового педагогічного досвіду;

- здійснення моніторингу ефективної діяльності членів методичного об'єднання;

- наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;

- участь в атестації педагогічних працівників.

Тематика засідань МО

1. „Підвищення якості навчання – головне завдання освітнього процесу. Аналіз та перспективи розвитку на новий 2019-2020 н.р."

2. „Педагогічна компетентність – одна з умов реалізації компетентнісного підходу в освітньому процесі"

3. „Мистецька освіта як фактор розвитку особистості дитини"

4. "Використання мультимедійного та інтерактивного обладнання на уроках художньо-естетичного циклу"

Кiлькiсть переглядiв: 483

Коментарi