Методичне об'єднання вчителів початкових класів

2020-2021 н.р

Тематика засідань методичного об`єднання вчителів початкових класів

на 2020-2021 навчальний рік

І засідання (серпень)
Тема: «Організація освітнього процесу в початковій школі»

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : консультативний пункт

МЕТА: вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи;обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2019-2020 н. р. та затвердити план роботи на 2020-2021 н. р. ;розглянути методичні рекомендації щодо проведення першого уроку;проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.

№ п/ п Зміст роботи
1. Звіт про роботу МО вчителів початкових класів за минулий навчальний рік та обговорення і затвердження плану роботи МО на 2020-2021 н. р.
2. Обговорення методичних рекомендацій «Дистанційне навчання у початковій школі: технології та особливості». «Особливості освітнього процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2020-2021 н.р.» Розгляд інструкцій щодо ведення Класного журналу в 1 – 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів .
3. Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи. Календарне планування в початкових класах. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку .
4. Розподіл доручень між членами МО. Завдання членам МО.
5. Огляд новин педагогічної літератури та фахових видань .

Завдання членам МО :

- опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи ;

- аналізувати вимоги нового Державного стандарту, завдань нових навчальних програм ;

- методичні рекомендації до проведення Першого уроку;

- зробити огляд педагогічних видань з теми «Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах».

- поповнити свій робочий кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом.

- організація роботи з батьками.

ІІ засідання (жовтень)
Тема: «Освітнє середовище як чинник розвитку особистості учня»

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: педагогічні гостини

МЕТА : розширити знання педагогів щодо запровадження елементів НУШ (освітнє середовище, інтегроване навчання, осередки, LEGO);виявити оптимальні засоби, методи та форми взаємодії педагога та учня, які сприяють розвитку особистості молодшого школяра; підвищити професійну компетентність вчителів, виховувати інтерес до самовдосконалення;створити умови для поглиблення знань педагогів щодо інтелектуального розвитку школяра ; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати освітній процес в умовах звичайного класу; розвивати комунікабельність; виховувати інтерес до самовдосконалення.

№ п/п Зміст роботи
1. Круглий стіл: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти».
2. Нова Українська школа. Елементи впровадження в роботі з учнями 4 класів.
3. Ранкові зустрічі «Доброго ранку, ми вам раді!»
4. Доповідь – презентація «Сучасний урок: запровадження інтегрованих занять.» (вимоги, проблеми, шляхи удосконалення.)
5. Педагогічний діалог «Інтегроване навчання в системі нових освітніх технологій»
6. Методичні перегуки: «Обговорення матеріалів періодичної преси».

Завдання членам МО:

- працювати над пошуками розвитку творчих здібностей, умінь учнів у процесі навчання;

- організувати індивідуальну роботу з обдарованими дітьми і такими, що мають

суттєві прогалини у знаннях.

- вчителям, що атестуються, підготуватися до проведення творчого звіту;

- вивчати досвід роботи вчителів школи по вихованню підростаючого покоління.

ІІІ засідання (лютий)
Тема: «Системно-діяльнісний підхід як філософія освіти початкової школи. Мовно-літературна освітня галузь»

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : методичні посиденьки

МЕТА: вивчати інноваційний досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі; взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок», як використовувати технології: «кольорові капелюхи», технологію ЧПКМ, «кластера», сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати освітній процес у початковій школі; організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах юних мовознавців; розвивати комунікабельність; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.

№ п/ п Зміст роботи
1. Методичні поради. Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе.
2. Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання: - технологія «кластера» на уроках літературного читання; - квестова технологія у навчанні мови і літератури; - метод проектів на уроках літературного читання; - технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно); - технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення). -групові методи роботи на уроках літературного читання та мови
3. Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи.
4. Тренінгове заняття «Я крокую до майстерності».
5. Експрес-огляд « Радимо прочитати» Огляд новинок педагогічної літератури.

Завдання членам МО:

- взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок»; - організувати участь молодших школярів у Всеукраїнських іграх «Соняшник», «Sunflower», інтернет-олімпіаді «На урок», конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, творчих конкурсах юних мовознавців; - підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі. - ознайомитися з відео-матеріалом «Шість капелюхів: прийом-гра для розвитку критичного мислення.

ІV засідання (квітень)
Тема: "Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи. Математична освітня галузь»

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : методичний аукціон

МЕТА: розглянути і запроваджуватив освітньому процесі інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: кейс-технологія; «перевернуте навчання»; сторітелінг; технологія «боншо»; технологія квестів; педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України; критичне мислення молодших школярів на уроках математики; математичні поняття і закономірності у проектній діяльності; виявити актуальний досвід вчителів та визначити шляхи його використання; ретельно відпрацьовувати зміст навчального матеріалу, проводити повторення, систематизацію та закріплення вивченого; підготувати план заходів з питань наступності початкової та середньої освіти; підвести підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2020-2021 н. р.; скласти перспективний план роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік; працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань підвищення професійної майстерності.

№ п/ п Зміст роботи
1. Круглий стіл: «Нова Українська школа в дії».
2. Тренінг Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів.
3. Виступ – доповідь: «Інтеграція у навчанні молодших школярів математики».
4. Аукціон методичних ідей Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: - кейс-технологія; - «перевернуте навчання»; - сторітелінг; - технологія «боншо»; - технологія квестів; - педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України. - критичне мислення молодших школярів на уроках математики; - математичні поняття і закономірності у проектній діяльності;
5. Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок».
6. Наступність у роботі вчителів початкових класів та вчителів предметників.
7. Підсумки роботи МО учителів початкових класів в поточному навчальному році .
8. «Панорама ідей» Складання перспективного плану роботи МО вчителів початкових класів на 2021-2022 н. р.

Завдання членам МО:

- ознайомитися з добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи

STEM – освіти у освітньому процесі;

- взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі - це круто»; - ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання; - підготувати план заходів з питань наступності початкової та

середньої освіти;

- систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань

підвищення професійної майстерності.


/Files/images/2019_rk/pavlik_tz/2 Б.jpgМетодичне об'єднання учителів початкових класів



/Files/images/DSCN7454.JPG


Кацевич Л.О., учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії

/Files/images/DSCN7378.JPG

Гриб О.В., керівник МО, учитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії

/Files/images/нррр.jpg


Ящук А.Є., учитель початкових класів, спеціаліст другої кваліфікаційної категор


Кiлькiсть переглядiв: 1847

Коментарi