ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : консультативний пункт
МЕТА: вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи;обговорити виконання плану роботи методичного об’єднання за 2019-2020 н. р. та затвердити план роботи на 2020-2021 н. р. ;розглянути методичні рекомендації щодо проведення першого уроку;проаналізувати навчальні програми, підручники, зошити.
№ п/ п | Зміст роботи |
1. | Звіт про роботу МО вчителів початкових класів за минулий навчальний рік та обговорення і затвердження плану роботи МО на 2020-2021 н. р. |
2. | Обговорення методичних рекомендацій «Дистанційне навчання у початковій школі: технології та особливості». «Особливості освітнього процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2020-2021 н.р.» Розгляд інструкцій щодо ведення Класного журналу в 1 – 4 класах загальноосвітніх навчальних закладів . |
3. | Аналіз навчальних програм, підручників, зошитів, посібників для початкової школи. Календарне планування в початкових класах. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку . |
4. | Розподіл доручень між членами МО. Завдання членам МО. |
5. | Огляд новин педагогічної літератури та фахових видань . |
Завдання членам МО :
- опрацювати інструктивно-методичні листи, програми, підручники, зошити та посібники для початкової школи ;
- аналізувати вимоги нового Державного стандарту, завдань нових навчальних програм ;
- методичні рекомендації до проведення Першого уроку;
- зробити огляд педагогічних видань з теми «Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах».
- поповнити свій робочий кабінет новими наочними посібниками, дидактичними іграми, роздатковим матеріалом.
- організація роботи з батьками.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ: педагогічні гостини
МЕТА : розширити знання педагогів щодо запровадження елементів НУШ (освітнє середовище, інтегроване навчання, осередки, LEGO);виявити оптимальні засоби, методи та форми взаємодії педагога та учня, які сприяють розвитку особистості молодшого школяра; підвищити професійну компетентність вчителів, виховувати інтерес до самовдосконалення;створити умови для поглиблення знань педагогів щодо інтелектуального розвитку школяра ; сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати освітній процес в умовах звичайного класу; розвивати комунікабельність; виховувати інтерес до самовдосконалення.
№ п/п | Зміст роботи |
1. | Круглий стіл: «Нова Українська школа - нові стандарти освіти». |
2. | Нова Українська школа. Елементи впровадження в роботі з учнями 4 класів. |
3. | Ранкові зустрічі «Доброго ранку, ми вам раді!» |
4. | Доповідь – презентація «Сучасний урок: запровадження інтегрованих занять.» (вимоги, проблеми, шляхи удосконалення.) |
5. | Педагогічний діалог «Інтегроване навчання в системі нових освітніх технологій» |
6. | Методичні перегуки: «Обговорення матеріалів періодичної преси». |
Завдання членам МО:
- працювати над пошуками розвитку творчих здібностей, умінь учнів у процесі навчання;
- організувати індивідуальну роботу з обдарованими дітьми і такими, що мають
суттєві прогалини у знаннях.
- вчителям, що атестуються, підготуватися до проведення творчого звіту;
- вивчати досвід роботи вчителів школи по вихованню підростаючого покоління.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : методичні посиденьки
МЕТА: вивчати інноваційний досвід щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі; взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок», як використовувати технології: «кольорові капелюхи», технологію ЧПКМ, «кластера», сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати освітній процес у початковій школі; організувати участь молодших школярів у творчих конкурсах юних мовознавців; розвивати комунікабельність; виховувати інтерес до самовдосконалення, пізнання нового.
№ п/ п | Зміст роботи |
1. | Методичні поради. Інтеграція навичок «Щоденні 5»: читання для себе, читання для когось, слухання, робота зі словами, письмо для себе. |
2. | Карусель інновацій. Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови і літературного читання: - технологія «кластера» на уроках літературного читання; - квестова технологія у навчанні мови і літератури; - метод проектів на уроках літературного читання; - технологія «кольорові капелюхи» (6 капелюхів мислення Едварда Де Боно); - технологія ЧПКМ (читання і письмо для розвитку критичного мислення). -групові методи роботи на уроках літературного читання та мови |
3. | Презентація конспектів інтегрованого навчального дня з використанням інноваційних методів та прийомів роботи. |
4. | Тренінгове заняття «Я крокую до майстерності». |
5. | Експрес-огляд « Радимо прочитати» Огляд новинок педагогічної літератури. |
Завдання членам МО:
- взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок»; - організувати участь молодших школярів у Всеукраїнських іграх «Соняшник», «Sunflower», інтернет-олімпіаді «На урок», конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, творчих конкурсах юних мовознавців; - підготовка, презентація та розповсюдження інноваційного досвіду щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти в мовно-літературній освітній галузі. - ознайомитися з відео-матеріалом «Шість капелюхів: прийом-гра для розвитку критичного мислення.
ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ : методичний аукціон
МЕТА: розглянути і запроваджуватив освітньому процесі інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: кейс-технологія; «перевернуте навчання»; сторітелінг; технологія «боншо»; технологія квестів; педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України; критичне мислення молодших школярів на уроках математики; математичні поняття і закономірності у проектній діяльності; виявити актуальний досвід вчителів та визначити шляхи його використання; ретельно відпрацьовувати зміст навчального матеріалу, проводити повторення, систематизацію та закріплення вивченого; підготувати план заходів з питань наступності початкової та середньої освіти; підвести підсумки роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів за 2020-2021 н. р.; скласти перспективний план роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік; працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань підвищення професійної майстерності.
№ п/ п | Зміст роботи |
1. | Круглий стіл: «Нова Українська школа в дії». |
2. | Тренінг Педагогіка партнерства як продуктивна форма взаємодії вчителя та учнів. |
3. | Виступ – доповідь: «Інтеграція у навчанні молодших школярів математики». |
4. | Аукціон методичних ідей Інтерактивні форми організації навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики: - кейс-технологія; - «перевернуте навчання»; - сторітелінг; - технологія «боншо»; - технологія квестів; - педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України. - критичне мислення молодших школярів на уроках математики; - математичні поняття і закономірності у проектній діяльності; |
5. | Гра по-новому – навчання по-іншому з LEGO Практикум. Метод компетентнісного навчання «Шість цеглинок». |
6. | Наступність у роботі вчителів початкових класів та вчителів предметників. |
7. | Підсумки роботи МО учителів початкових класів в поточному навчальному році . |
8. | «Панорама ідей» Складання перспективного плану роботи МО вчителів початкових класів на 2021-2022 н. р. |
Завдання членам МО:
- ознайомитися з добіркою матеріалів, які допоможуть запровадити принципи
STEM – освіти у освітньому процесі;
- взяти до уваги статтю «Чому LEGO у школі - це круто»; - ознайомитися з літературою по впровадженню групових методів навчання; - підготувати план заходів з питань наступності початкової та
середньої освіти;
- систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань
підвищення професійної майстерності.
Методичне об'єднання учителів початкових класів