/Files/images/2019_rk/vihovatel/50916981_238217130426365_8478174492076539904_n.jpg












Члени творчої групи вихователів у 2018-2019 н.р
.

/Files/images/2019_rk/vihovatel/50881518_231525051084875_2777996984630378496_n.jpg













Завдання МО
Тематика засідань МО вихователів на 2018-2019 н.р.

Відомості про членів МО





Склад МО вихователів у 2017-2018 н.р.

(керівник Олійник І.В.):

1 клас - вихователь Голубінська С.В.

2 клас - Шолох Т.М.

3 клас - Гнатенко Л.П.

4 клас - Копитко Н.О.

5 клас - Олійник І.В.

6 клас - Астахова Л.С.

7 клас - Галій Л.О.

8 клас - Кислиця І.М., Прокопович О.В.

9 клас - Слюсар Н.І.

10-11 клас - Мізецька Р.В.

Склад МО вихователів (2016-2017 н.р.):

1. Шолох Тетяна Миколаївна - вихователь 1 класу

2. Гнатенко Лариса Павлівна - вихователь 2 класу

3. Копитко Наталія Олегівна - вихователь 3 класу

4. Голубінська Світлана Валеріївна - вихователь 4 класу

5. Шевченко Ірина Олексіївна - вихователь 5 класу

6. Савченко Марина Олексіївна - вихователь 6 класу

7. Кислиця Інна Миколаївна - вихователь 7 класу

8. Слюсар Надія Іванівна - вихователь 8 класу

9. Мізецька Раїса Володимирівна - вихователь 9 класу

10. Олійник Ірина Василівна - вихователь 10-11 класу

І ЗАСІДАННЯ - ВЕРЕСЕНЬ

Тема: Формування у школярів високої морально-етичної позиції як один із чинників соціалізації учнів в умовах школи-інтернату

Гасло засідання: Виховання є засвоєння хороших звичок. (Платон)

1. Звіт керівника методичного об’єднання про результативність роботи виховательського колективу по підвищенню фахової майстерності в 2015-2016 н.р.

(Керівник МО вихователів Кислиця І.М.)

2. Погодження плану роботи методичного об’єднання вихователів на 2016-2017 н.р..

(Керівник МО вихователів Кислиця І.М.)

3. Обговорення нормативних документів, методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки із питань виховної діяльності на 2016-2017 н.р.

(Голова МО Кислиця І.М.)

4. Морально-етичне виховання школярів як соціально-педагогічна проблема в умовах школи-інтернату.

(Шолох Т.М., вихователь 1 класу)

5. Форми та методи формування морально-етичної свідомості дітей.

(Гнатенко Л.П., вихователь 2 класу)

6. Роль вихователя у розвитку внутрішньої свободи учнів, їх здатності до об’єктивної самооцінки і саморегуляції поведінки, до морального самовдосконалення.

(Мізецька Р.В., вихователь 9 класу)

7. Формування основ естетичної культури, розвиток естетичного досвіду особистості, її художніх здібностей в умовах школи-інтернату

(ЗДВР Прядко А.Г.)

Практична частина:

Виховні години: - Киричек О.В., педагог-організатор, Прядко А.Г. , ЗДВР«Учительська доля – то сад у красі»

- Мізецька Р.В., вихователь 9 класу Круглий стіл «Історія і трагедія Бабиного Яру».

ІІ ЗАСІДАННЯ - ЛИСТОПАД
Тема: “Роль родинного виховання як основа у формуванні соціальної активності школярів.

Гасло засідання: Чи знаєте, який найбільш вірний спосіб зробити вашу дитину нещасним, - це привчити його не зустрічати ні в чому відмови. (Руссо Ж.-Ж.)

1. Спільна виховна робота школи, сім'ї та громадськості по формуванню всебічнорозвиненої особистості.

(Керівник МО Кислиця І.М.)

  1. Індивідуальна робота вихователя з батьками (з досвіду роботи), як ефективна форма виховання учнів.

(Олійник І.В., вихователь 10-11 класів)

  1. Круглий стіл за участю батьків на тему “Умови успішного виховання дітей у родині”:

(Слюсар Н.І., вихователь 8 класу )

4. Здоровий родинний мікроклімат і його вплив на формування особистості дитини.

(Кучерява Н.О., соціальний педагог)

5. Трудове виховання дітей в сім'ї як соціальна проблема

(Киричек О.В., педагог-організатор, вихователь 6 класу)

Практична частина

- Олійник І.В., вихователь 10,11 класу - урок мужності «Я – громадянин-патріот незалежної держави»;

- Шевченко І.О., вихователь 5 класу - виховна година «За життя без сміття!»;

- Голубінська С.В., вихователь 4 класу – година спілкування «Будьте чуйними і уважними»

ІІІ ЗАСІДАННЯ – СІЧЕНЬ

Тема: “Превентивне виховання учнів як одна з умов соціального розвитку особистості”

Гасло засідання: Роки дитинства — це насамперед виховання серця.

(В.О. Сухомлинський)

1. Громадянське виховання в системі формування базової правової культури особистості учня

(Олійник І.В., вихователь 10-11 класів)

2. Методичний фестиваль членів МО:

  • напрямки правовиховної роботи;

(Кислиця І.М.,вихователь 7 класу)

  • система роботи з попередження правопорушень;

(Слюсар Н.І., вихователь 8 класу)

  • орієнтовна тематика заходів з морально-правового виховання:

- для 1-5 класів Шолох Т.М., вихователь 1 класу;

- для 6-11 класів Мізецька Р.В., вихователь 9 класу

4. Роль ради профілактики для здорового мікроклімату у школі.

(Кучерява Н.О., соціальний педагог)

5. Прищеплення учням культури поведінки та спілкування, навчання способам розв’язання конфліктів у колективі та суспільстві.

(Бондур Ю.А., практичний психолог)

6. Формування потреби в правовій культурі, виховання поваги до законів і норм співжиття у суспільстві.

(Шевченко І.О., вихователь 5 класу)

Практична частина

- Прядко А.Г., Копитко Н.О.. вихователі 3 класу - вікторина «Кожна дитина має право»

- Мізецька Р.В., вихователь 9 класу – виховна година «Зроби свій вибір на користь здоров'я»;

- Кислиця І.М., вихователь 7 класу – виховна година «Є край, де найкращі у світі пісні, і цвітом чарує калина, де сонечко вперше всміхнулось мені, - це дім мій – моя Україна»;

- Гнатенко Л.П., вихователь 2 класу – година спілкування «Голос рідної природи серцем слухати навчись!»

ІV ЗАСІДАННЯ - БЕРЕЗЕНЬ

Тема: Сутність і особливості розвитку особистості учнів в умовах школи-інтернату

Гасло засідання: Найкращий учитель для дитини той, хто духовно спілкується з нею, забуває, що він учитель, і бачить у своєму учневі друга, однодумця. Такий учитель знає найпотаємніші куточки серця свого вихованця, і слово в його устах стає могутнім знаряддям впливу на особистість, яка розвивається. (В.О.Сухомлинський)

  1. Система роботи вихователя з регулювання та корегування міжособистісних стосунків в учнівських коллективах.

(Мізецька Р.В., вихователь 9 класу)

  1. Диференціація та індивідуалізація виховання – необхідна умова розкриття творчої індивідуальності особистості (з досвіду роботи).

(Голубінська С.В., вихователь 4 класу)

  1. Проведення анкетування з вивчення розвитку особистості.

(Бондур Ю.А.., соціальний педагог)

  1. Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості учня, його мислення і загальної культури шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності.

(Шолох Т.М., вихователь 1 класу)

  1. Формування “Я”-концепції учня-творця на основі самоосвіти, саморозвитку, самовиховання, самовдосконалення, моральної самозавершеності.

(Олійник І.В., вихователь 10,11 класів)

Практична частина

- Шолох Т.М., вихователь 1 класу – гра-мандрівка «Подорож країною Дружби»;

- Слюсар Н.І., вихователь – круглий стіл «На порозі екологічної катастрофи»;

- Олійник І.В., вихователь 10,11 класів – усний журнал «Ми і Європа»

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ

вихователів

на 2014 – 2015 навчальний рік

І ЗАСІДАННЯ

(ВЕРЕСЕНЬ)

Тема: оновлення змісту виховної діяльності з талановитими дітьми.

Гасло засідання: виховання – велика справа, воно вирішує долю людини

В.Белінський

План

1. Звіт керівника методичного об’єднання про ефективність роботи МО в 2013-2014 н.р. та затвердження плану роботи на 2014-2015н.р.

(Керівник МО Скрипник Г.Л.)

2. Ознайомлення з нормативними документами, методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України, департаменту освіти і науки із питань виховної діяльності:

- Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року;

- Концепція реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2015 року;

- Концепція реалізації державної політики у сфері протидії поширення наркоманії, боротьби із незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки;

- Методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України на 2014-2015 н.р.

(Соціальний педагог Кучерява Н.О.)

3. Ознайомлення з методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України на 2014-2015н.р.

(Заступник директора з ВР Скрипник Г.Л.)

4.Підготовка класних керівників та вихователів школи до атестаційної експертизи школи в 2014-2015 н.р.

5. Методичний анонс-огляд новинок методичної та науково – популярної літератури, презентація передплатних періодичних видань, інтернет-сайтів, пошукових систем, електронних бібліотек, які сприятимуть виховній діяльності вихователів школи.

(Вихователь)

6. Методична доповідь «Розвиток творчих здібностей» молодших школярів під час проведення самопідготовки

(Класний керівник 1 класу Махненко С.С.)

7. Розгляд практичних педагогічних ситуацій.

(Керівник МО Скрипник Г.Л.)

8. Відкриті виховні заходи:

- 5 клас – Кислиця І.М.

- 3 клас – Шолох Т.М.

- 9 клас – Олійник І.В.

Кiлькiсть переглядiв: 3253

Коментарi