Школа молодого вчителя

Одним із провідних завдань науково-методичної діяльності сучасної школи стає забезпечення необхідних умов для творчої діяльності молодих педагогів, надання їм допомоги в проходженні ступенів становлення й розвитку системи роботи.

Для того щоб учитель зміг втілити свої професійні задуми, потрібні спеціальні знання. Очевидно, що певне коло знань молодий учитель отримує у вищому навчальному закладі, а доповнювати й поглиблювати одержані знання він має в процесі роботи в школі.

Ось чому одним із пріоритетних напрямків роботи нашої школи з педагогічними кадрами визначено роботу з молодими спеціалістами. Ця робота спрямована на розвиток творчих здібностей молодого вчителя, підвищення рівня його професійної майстерності шляхом впровадження інтерактивних інформаційних технологій, запровадження нових ідей і підходів.

Особливу увагу адміністрація приділяє питанням організації стажування. Адже процес адаптації молодих учителів до навчальної діяльності значною мірою залежить від того, хто буде поруч із молодим учителем, стане його наставником, підтримає його, допоможе знайти правильне рішення в складних ситуаціях, повірити у власні сили.

Саме тому підвищення майстерності молодих спеціалістів вирішується і через систему методичної роботи.

Керівництво методичною роботою у школі здійснюється методичною радою, яка і координує роботу Школи молодого вчителя.

Структурно Школа молодого вчителя поділяється на два відділи: вчителі-наставники та молоді вчителі.

Мета «Школи молодого вчителя» – сприяння підвищенню фахового рівня, розвитку творчого потенціалу вчителя, удосконаленню майстерності, озброєнню новітніми знаннями, методикою та технологією навчання, допомога вчителю у розв'язанні конкретних проблем щодо мето­дики викладання,, ознайомлення його із сучасними методиками й технологіями навчання, ППД, осо­бливостями роботи зі шкільною документацією, допомога вчителю в профе­сійному становленні, виробленні свого стилю роботи, розвитку фа­хового потенціалу

Робота «Школи молодого вчителя» направлена на:

· вивчення системного підходу до планування процесу вивчення теми, а також визначення ролі кожного уроку в системі завдань;

· вивчення та оволодіння елементами педагогічної техніки;

· вивчення психологічних основ уроку, які включають знання психологічних принципів організації уроку, особливостей психологічного розвитку кожного учня в класі (розумові здібності, нахили, інтереси, тип уваги, пам'яті, мислення, сприймання, характер, темперамент, волю);

· вивчення психологічних вимог щодо організації кожного елементу будь-якого виду діяльності учнів на уроці, структура якої передбачає: мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану, контроль,корекцію, рефлексію;

· вивчення типів та структури сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання;

· вивчення вимог щодо оформлення шкільної документації;

· вивчення методів формування комунікативних умінь (усних і письмових) в умовах особистісно-зорієнтованого підходу.

2018-2019 н.р.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО РОБОТУ ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ.

АНКЕТИ ДЛЯ МОЛОДИХ ПЕДАГОГІВ.

ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ НА 2018-2019 Н.Р.

МОЛОДІ СПЕЦІАЛІСТИ 2018-2019 Н.Р.

/Files/images/2019_rk/pavlik_tz/IMG_20180927_133305.jpg

/Files/images/2019_rk/pavlik_tz/IMG_20180927_134316.jpg

/Files/images/2019_rk/pavlik_tz/IMG_20180927_133558.jpg

ПІДСУМКИ РОБОТИ У 2017-2018 Н.Р.

Школа молодого вчителя (керівник Ящук А.Є., ) завдання якої - надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання свого предмета, розвиток вмінь використовувати у своїй роботі досягнення сучасної психолого-педагогічної наук, творчої активності молодих спеціалістів. А також наставництво, консультування, майстер-класи, взаємовідвідування уроків, виховних заходів, участь у семінарах, конференціях, участь у творчих звітах МО, школи, створення навчально-матеріальної бази, забезпечення методичною літературою і ін.

У 2017-2018 н.р. обговорювалися такі питання на заняттях з членами школи молодого вчителя:

- Робота з обдарованими учнями;

- Форми роботи з батьками.

- Мотиви негативної поведінки учнів.

- Сучасні освітні технології в освітній процес.

- Форми проведення перевірки навчальних досягнень учнів.

Проведено анкетування молодих спеціалістів, щомісяця проводилися заняття. В кінці року молоді педагоги провели відкриті уроки та виховні заходи.

Кiлькiсть переглядiв: 462

Коментарi