Мета: прищеплювати розвиток моральних почуттів, міцних переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими у суспільстві, виховання патріотизму, свідомої дисципліни і організованості, громадської та соціальної відповідальності, непримиренності до аморальних вчинків людей. Виховання всебічного розвитку дитини, підготовка її до життя в існуючих соціальних умовах, реалізації її творчого потенціалу, формування у дітей моральних цінностей з позиції добра, справедливості.
Ціннісне ставлення до людей: формувати в учнів моральну активність особистості, вчити проявляти чуйність, чесність, справедливість, працелюбність, правдивість, гідність, милосердя, толерантність, совість, терпимість до іншого, миролюбність, доброзичливість, готовність допомогти іншим, обов’язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності, вміння працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, вчити протистояти виявам несправедливості, жорстокості. Показник моральної вихованості особистості – це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції. Досягти цього завдяки виконанню положень Концепції громадського виховання особистості в умовах розвитку української державності. Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних переконань школярів.
Оволодівати нормами і правилами моральної поведінки, формувати моральні почуття і переконання уміння та навички, тобто формувати моральну зрілість особистості.
Сприяти усвідомленню учнями загальнолюдської і народної моралі, готовності жити й діяти за принципами гуманізму.
№ | Зміст роботи. | Термін виконання. | Відповідальні. | |
1. | Розробити плани проведення виховних заходів, години спілкування, практичних занять в кожній віковій групі. | 5. 09 | Класні керівники. | |
2. | Забезпечити виконання учнями Статуту школи і Правил поведінки для учнів, правил поведінки у громадських місцях, єдиних вимог до учнів, кодексу честі учня школи-інтернату. | Протягом навчального року. | ЗВР, педагог-організатор. | |
3. | Забезпечити вивчення основних положень Конституції України, Законів України, Декларації прав дитини та Конвенції ООН про права дитини, інших нормативно-правових документів. | Протягом навчального року. | ЗВР, педагог-організатор, класні керівники. | |
4. | До міжнародного Дня людей поважного віку організувати роботу загальношкільного волонтерського загону «Турбота», волонтерських класних загонів. | Протягом навчального року. | ЗВР, педагог-організатор, класні керівники. | |
5. | Підготувати і провести святковий концерт до Дня працівників освіти, запросити на гостину до школи педагогів-ветеранів. | Жовтень. | ЗВР, педагог-організатор, класні керівники. | |
6. | Провести відзначення Дня толерантності у школі: - «Толерантність як запорука людяності» (5-11 кл.) - «Добро і милосердя у твоєму житті» (1-4 кл.) | Листопад. | Вихователі. | |
7. | Постійно підтримувати тісну співпрацю шкільного психолога, соціального педагога, класних керівників, заступників директора у наданні допомоги та підтримки дітям, що мають низький рівень опіки від батьків та мають занижену самооцінку. | Протягом навчального року. | ЗВР, педагог-організатор, класні керівники. | |
8. | Організовувати заходи щодо профілактики дитячої бездоглядності, правової та психологічної підтримки дітей і молоді, які потрапити у складні соціальні умови. | Протягом року. | Соціальний педагог, практичний психолог. | |
9. | Провести тиждень правових знань. | Жовтень. Грудень. | ЗВР, педагог-організатор, класні керівники. | |
10. | Взяти участь у святкуванні Дня села Шевченкового. | Вересень. | ЗВР. | |
11. | Провести тиждень пошанування праці педагога : «Учителю мій, наставнику любий, тобі наш сердечний уклін до землі». | Жовтень. | Заступники, педагог-організатор, класні керівники. | |
12. | Забезпечити участь учнівського колективу у всеукраїнських акція «Молодь проти злочинності та насильства», «Даруй радість дітям», «Молодь проти наркоманії та СНІДу», «Антинаркотик», «Тверезість», «Життя без куріння». | Протягом навчального року. | ЗВР, педагог-організатор, класні керівники. | |
14. | Організувати вечори-зустрічі з випускниками школи різних років випусків: «Формула особистого успіху в житті». | Січень. |
| |