Ціннісне ставлення особистості до людей (2018-2019)

Мета: прищеплювати розвиток моральних почуттів, міцних переконань і потреби поводити себе згідно з моральними нормами, прийнятими у суспільстві, виховання патріотизму, свідомої дисципліни і організованості, громадської та соціальної відповідальності, непримиренності до аморальних вчинків людей. Виховання всебічного розвитку дитини, підготовка її до життя в існуючих соціальних умовах, реалізації її творчого потенціалу, формування у дітей моральних цінностей з позиції добра, справедливості.

Ціннісне ставлення до людей: формувати в учнів моральну активність особистості, вчити проявляти чуйність, чесність, справедливість, працелюбність, правдивість, гідність, милосердя, толерантність, совість, терпимість до іншого, миролюбність, доброзичливість, готовність допомогти іншим, обов’язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності, вміння працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, вчити протистояти виявам несправедливості, жорстокості. Показник моральної вихованості особистості – це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції. Досягти цього завдяки виконанню положень Концепції громадського виховання особистості в умовах розвитку української державності. Національної програми патріотичного виховання громадян, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних переконань школярів.

Оволодівати нормами і правилами моральної поведінки, формувати моральні почуття і переконання уміння та навички, тобто формувати моральну зрілість особистості.

Сприяти усвідомленню учнями загальнолюдської і народної моралі, готовності жити й діяти за принципами гуманізму.

Зміст роботи.

Термін

виконання.

Відповідальні.

1.

Розробити плани проведення виховних заходів, години спілкування, практичних занять в кожній віковій групі.

5. 09

Класні керівники.

2.

Забезпечити виконання учнями Статуту школи і Правил поведінки для учнів, правил поведінки у громадських місцях, єдиних вимог до учнів, кодексу честі учня

школи-інтернату.

Протягом навчального року.

ЗВР,

педагог-організатор.

3.

Забезпечити вивчення основних положень Конституції України, Законів України, Декларації прав дитини та Конвенції ООН про права дитини, інших нормативно-правових документів.

Протягом навчального року.

ЗВР,

педагог-організатор,

класні керівники.

4.

До міжнародного Дня людей поважного віку організувати роботу загальношкільного волонтерського загону «Турбота», волонтерських класних загонів.

Протягом навчального року.

ЗВР,

педагог-організатор,

класні керівники.

5.

Підготувати і провести святковий концерт до Дня працівників освіти, запросити на гостину до школи педагогів-ветеранів.

Жовтень.

ЗВР,

педагог-організатор,

класні керівники.

6.

Провести відзначення Дня толерантності у школі:

- «Толерантність як запорука людяності» (5-11 кл.)

- «Добро і милосердя у твоєму житті» (1-4 кл.)

Листопад.

Вихователі.

7.

Постійно підтримувати тісну співпрацю шкільного психолога, соціального педагога, класних керівників, заступників директора у наданні допомоги та підтримки дітям, що мають низький рівень опіки від батьків та мають занижену самооцінку.

Протягом навчального року.

ЗВР,

педагог-організатор,

класні керівники.

8.

Організовувати заходи щодо профілактики дитячої бездоглядності, правової та психологічної підтримки дітей і молоді, які потрапити у складні соціальні умови.

Протягом року.

Соціальний педагог,

практичний психолог.

9.

Провести тиждень правових знань.

Жовтень.

Грудень.

ЗВР,

педагог-організатор,

класні керівники.

10.

Взяти участь у святкуванні Дня села Шевченкового.

Вересень.

ЗВР.

11.

Провести тиждень пошанування праці педагога :

«Учителю мій, наставнику любий, тобі наш сердечний уклін до землі».

Жовтень.

Заступники,

педагог-організатор,

класні керівники.

12.

Забезпечити участь учнівського колективу у всеукраїнських акція «Молодь проти злочинності та насильства», «Даруй радість дітям», «Молодь проти наркоманії та СНІДу», «Антинаркотик», «Тверезість», «Життя без куріння».

Протягом навчального року.

ЗВР,

педагог-організатор,

класні керівники.

14.

Організувати вечори-зустрічі з випускниками школи різних років випусків: «Формула особистого успіху в житті».

Січень.

ЗВР,

педагог-організатор,

класні керівники.

Кiлькiсть переглядiв: 2542

Коментарi