РАДА ПРОФІЛАКТИКИ ПРАВОПОРУШЕНЬ 2018-2019 н.р.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор школи

________Л.Д. Терещенко

План роботи

Ради профілактики правопорушень

на 2018-2019 н.р.

І семестр

Вересень –

1. Підсумки роботи Ради профілактики за попередній 2017-2018 н.р.

(Заступник директора з ВР Кучерява Н.О.)

2. Обговорення, складання та затвердження плану роботи Ради профілактики правопорушень на новий 2018-2019 н.р.

(Голова ради Кучерява Н.О.)

3. Розгляд подання класних керівників, вихователів про закріплення індивідуального шефства над учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги та дітей з сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

(Вихователі, класні керівники)

4. Про хід Всеукраїнського рейду «Урок». Аналіз охоплення освітою учнів, які навчаються в Шевченківській спеціалізованій школі-інтернаті, та учнів, що проживають на території с. Шевченкове.

(Практичний психолог Бондур Ю.А.)

5. Залучення учнів школи до позакласної роботи, занять у гуртках.

(Педагог-організатор Осадча О.О.)

6. Про проведення в школі тижня правових знань та профілактики правопорушень.

(Вчитель правознавства Сорич І.В.

Листопад -

1. Зайнятість учнів в позаурочний час, які потребують підвищеної педагогічної уваги та дітей із сімей, які потрапили в складні життєві обставини.

(Наставники)

2. Про участь школи в громадському огляді умов навчання, виховання. Утримання та оздоровлення учнів з багатодітних сімей та дітей з проблемних сімей. Соціальна паспортизація класних колективів, школи.

(Заступник директора з ВР Кучерява Н.О.)

3. Про стан індивідуальної роботи класних керівників, вихователів, вчителів з учнями, які потребують особливої педагогічної уваги.

(Класні керівники ,вихователі, вчителі наставники)

4. Про підсумки проведення тижня на правову тематику.

(Вчитель правознавства Сорич І.В.)

5. Виставка літератури з правової тематики «Маю право знати!».

(Бібліотекар Ільченко Н.М.

ІІ семестр

Лютий –

1. Звіт про право виховну роботу школи у І семестрі 2018-2019н.р.

(Голова ради Кучерява Н.О.)

2. Інформація класних керівників, вихователів про стан роботи щодо зміцнення дисципліни та профілактики правопорушень.

(Класні керівники, вихователі)

3. Про роботу батьківського комітету по попередженню учнівських правопорушень.

(Голова батьківського комітету)

4. Аналіз стану відвідування школи учнями (пропуски без причини).

(Заступник директора з НВР Павлик Т.З.)

5. Про результати проведеного анкетування серед учнів 9-х, 11-х класів про майбутнє працевлаштування після закінчення навчання в школі.

(Практичний психолог Бондур Ю.А.)

6. Звіт керівників школи «Твоє здоров’я» про проведену роботу з учнями 7-11 класів.

(Медична сестра Черкасенко О.А.)

Квітень –

1. Про роботу вчителів-наставників з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги (дисципліна, успішність, умови проживання дітей вдома).

(Наставники, класні керівники.)

2. Звіт про роботу шкільного парламенту по попередженню негативних звичок серед учнівської молоді.

(Педагог-організатор Осадча О.О.

3. Підведення підсумків конкурсу на кращу організацію роботи з правового виховання по виховних групах.

(Заступник директора з ВР Кучерява Н.О.)

4. Про організацію відпочинку та оздоровлення в літній період учнів, які потребують підвищеної педагогічної уваги та дітей з сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах.

(Практичний психолог Бондур Ю.А.

5. Аналіз стану правовиховної та просвітницької роботи школи в ІІ-ому семестрі 2018-2019 н.р. Аналіз роботи Ради профілактики правопорушень за 2018-2019 н.р.

(Заступник директора з ВР Кучерява Н.О.)

Практична діяльність

Вересень – жовтень 2018-2019 н.р.

№ п\п

Зміст

Відповідальний

Очікувані результати

1.

Планування роботи та оформлення документації. Підготовка питань та заходів з попередження правопорушень у плануванні роботи класних керівників.

Заступник директора з ВР, соціальний педагог, класні керівники.

Плани

2.

Координація планів роботи з ювенальною поліцією в справах дітей.

Заступник з ВР

Перспективний план роботи

3.

Проведення анкетування учнів

8-11класів щодо виявлення їх схильності до шкідливих звичок.

Соціальний педагог. практичний психолог.

Результати анкетувань

4.

Закріплення за учнями, що потребують підвищеної педагогічної уваги, наставників з числа педагогічних працівників школи.

Заступник з ВР

Робота наставників з учнями

5.

Аналіз контролю відвідування з метою виявлення пропусків занять.

Заступник з ВР

Контроль відвідування учнями школи

6.

Ознайомлення учнів із статутом школи, вивчення прав та обов’язків учнів відповідно до вказаного документу.

Педагог-організатор, учнівське самоврядування

Виконання статутних положень

7.

Залучення учнів до гурткової діяльності у ІІ-гу половину дня

Керівники гуртків, секцій

Проведення занять

8.

Індивідуальна робота з учнями з метою попередження правопорушень.

Заступник з ВР, соціальний педагог,

9.

Вивчення матеріально-побутових умов.

10.

Проведення анкетування щодо виявлення схильності учнів до шкідливих звичок.

Психологічна служба школи

Результати анкетувань

11.

Визначення рівня вихованості учнів 1-11 класів.

Класні керівники

Аналіз та визначення напрямів роботи

12.

Надання методичної допомоги класним керівникам у визначенні рівня вихованості учнів школи-інтернату.

Заступник з ВР, практичний психолог

Складання таблиць, діаграм вихованості

13.

Ознайомлення класних керівників зі схемою складання характеристики на учня, що потребує особливої педагогічної уваги.

Практичний психолог

Складання характеристик

14.

Організувати та провести:

- Місячник «Здоровий спосіб життя – наш вибір»;

- Тиждень правового всеобучу «Від громадянина України до громадянина Землі»;

- Тиждень профілактики шкідливих звичок – «Здорові звички – здоровий спосіб життя».

Заступник з ВР, педагог- організатор

Проведення заходів


Листопад – грудень 2018-2019 н.р.

№ п\п

Зміст

Відповідальний

Очікувані результати

1.

Інформація на загальношкільних та класних батьківських зборах про стан превентивної діяльності у школі.

Заступник з ВР

Інформованість батьків

2.

Проведення цільових тренінгів за програмою «Рівний рівному».

Практичний психолог

Робота за програмою «Рівний рівному»

3.

Перевірка стану правового виховання у виховних групах 1-11 класів

Заступник з ВР

Видання наказу по школі

4.

Проведення місячника морально-етичних та загальнолюдських цінностей.

Заступник з ВР, класні керівники

Участь учнів у заходах

5.

Проведення тижня – «Раз добром зігріте серце – вік не прохолоне».

Заступник з ВР, класні керівники

Участь учнів у заходах

6.

Аналіз контролю відвідування учнями школи.

Заступник з ВР

Виявлення учнів, що пропустили уроки без поважних причин

7.

Перегляд відеофільмів на правову тематику з метою профілактики правопорушень.

Керівник кінолекторію Хоменко Є.В.

Збагачення життєвого досвіду учнів

8.

Індивідуальна робота з учнями.

Психологічна служба

Корекція нахилів


Січень – березень 2018-2019 н.р.

№ п\п

Зміст

Відповідальний

Очікувані результати

1.

Планування роботи та оформлення документації на друге півріччя. Підготовка питань та заходів із попередження правопорушень у плануванні роботи класних керівників.

Заступник з ВР, практичний психолог

плани

2.

Організація рейдів членів батьківського комітету на уроки, виховні заходи, загальношкільні вечори.

Голова батьківського комітету

Рекомендації батьківського комітету

3.

Заняття – тренінг з вивчення конвенції про права дитини.

Психологічна служба, класні керівники

Проведення занять

4.

Аналіз зайнятості гуртковою діяльністю учнів що потребують підвищеної педагогічної уваги.

Практичний психолог

Створення банку даних

5.

Вивчення питання майбутнього працевлаштування учнів.

Класні керівники

Створення банку даних

6.

Аналіз відвідування учнями школи. Написання батькам подяк за добру поведінку та успіхи у навчальній діяльності.

Класні керівники

7.

Проведення зустрічі з випускниками школи попередніх років, з метою усвідомлення учнями ролі позитивних якостей особистості у досягненні поставленої мети.

Педагог-організатор

Зустріч з випускниками. Збагачення життєвого досвіду учнів

8.

Провести місячник: «Якщо хочеш змінити світ на краще. Зроби це - сьогодні».

Заступник з ВР, класні керівники

Набуття учнями позитивного досвіду

9.

Провести місячник «Хочеш жити для себе – живи для інших».

Заступник з ВР, класні керівники

Набуття учнями позитивного досвіду


Квітень – травень 2018-2019 н.р.

№ п\п

Зміст

Відповідальний

Очікувані результати

1.

Перевірка стану правового виховання у виховних групах 1-11 класів.

Заступник з ВР

Моніторинг якості

2.

Вивчення учнівської думки про вживання наркотичних засобів, куріння.

Соціальний педагог

Узагальнення отриманих результатів

3.

Проведення семінару батьків: «Наші діти. Які вони?», зустріч із представниками правоохоронних органів.

Заступник з ВР, практичний психолог

Інформованість батьків

4.

Проведення визначення рівня вихованості учнів. Аналіз даних отриманих нині та на початку навчального року.

Класні керівники, вихователі

Інформованість учнів та класних керівників

5.

Аналіз контролю відвідування за навчальний рік.

Класні керівники, вихователі

Інформованість батьків, учнів, учителів

6.

Організація профілактичної роботи школи щодо попередження правопорушень під час літніх канікул.

Заступник з ВР

Уникнення правопорушень

7.

Контроль визначення рівня вихованості учнів 1-11 класів.

Заступник з ВР, класні керівники

Діаграма рівня вихованості учнів за 2013-2014 н.р.

8.

Підготовка до відкриття табірної зміни по оздоровленню учнів в літній період

Заступник директора з ВР, начальник табору

Робота пришкільного табору

9.

Письмове повідомлення батьків учнів про заборону перебування дітей у вечірній період без супроводу дорослих пізніше 22-ї години.

Класні керівники

Інформованість батьків


Тиждень правових знань 2018-2019н.р.

На виконання річного плану школи на 2018-2019 н.р., наказу по школі від 17.10.2018р. «Про проведення тижня правових знань», з метою підвищення правової освіти школярів, формування в учнів свідомого ставлення до необхідності поважати норми права та законності з 22 по 26 жовтня 2018 року у школі проведено тиждень правових знань.

22 жовтня бібліотекар Ільченко Н.М. організувала виставку літератури на правову тематику.

Протягом тижня вихователі та класні керівники провели години спілкування Ти – людина, громадянин, значить, маєш права”, “Людина і закон” та ін..

Вчителі образотворчого мистецтва Даніліна В.О. та Олійник Л.В. організували виставку плакатів та малюнків «Світ юридичних професій».

Вчителі української мови та літератури Терещенко О.М. і Хмара Н.М. провели диктанти на правову тематику.

Вчитель правознавства Сорич І.В. провела засідання правового клубу «Феміда» на тему: «Основні проблеми прав дитини в сучасному світі», а також організувала конкурс ребусів та кросвордів «Я знаю право».

Модель прововиховної та правоосвітньої роботи в школі-інтернаті

Правове виховання школярів

Кiлькiсть переглядiв: 151

Коментарi