Українська система національної освіти й виховання ґрунтується на пізнанні дитиною світобудови, світотворення, формування на цій основі широкого світогляду, розуміння загальної картини світу, органічної єдності людини, природи, суспільства, нерозривності й наступності часів і поколінь.
Система цінностей і якостей особистості розвивається через сприйняття дитиною світу, ставлення її до нації, суспільства, громади, в якій вона живе, людей, матеріальної і духовної спадщини рідного краю.
Використання у виховному процесі проектних технологій забезпечує розв’язання завдань національного виховання, сприяє формуванню патріотичних цінностей,свідомого ставлення громадянина-патріота до держави, суспільства, сім’ї, родини, інших людей, природи, мистецтва, праці.
Зміст роботи вихователів, класних керівників Шевченківської спеціалізованої школи-інтернату по проектній діяльності розкриває види, шляхи, методи роботи по підвищенню рівня сформованості у школярів національної свідомості, виховання таких якостей як патріотизм, самосвідомість, правосвідомість, гордість за приналежність до українського народу, певної його етнічної групи.
Практична діяльність по методу проектів показує, що це дієва педагогічна технологія, яка дозволяє в цікавій, нестандартній формі знайомити учнів з історією, культурою, духовними засадами етносу рідного краю, його традиціями, звичаями, формує у вихованців патріотичні почуття та здатність передавати наступним поколінням духовні цінності, розвивати гордість за свою Батьківщину.
Також потрібно відмітити, що проектні технології сприяють виробленню у педагогів ставлення до дитини, як до повноправного партнера, стимулюють ініціативу, соціальну активність особистості, розвиток її лідерських якостей.
Теми проектно-пошукової роботи, над якими працюють виховні групи:
"Народознавчі центри України" - 7-8 класи;
"Відомі постаті Шевченкового краю" - 9 клас;
"Велике українське протистояння" - 11 клас."
"Унікальні куточки природи Шевченкового краю" - 6 клас
Кiлькiсть переглядiв: 167

Коментарi