(екологічне виховання, туристсько-краєзнавча робота)
Мета: формування екологічної культури учнів, усвідомлення себе як невід’ємної частини природи, особистої причетності до збереження природних багатств, виховання, природокористування.
№ | Зміст роботи. | Термін виконання. | Відповідальні. |
1. | Організувати проведення виставки квітів «Я вірю в майбутнє твоє, Україно!» | Вересень. | ЗВР, класні керівники. |
2. | Взяти участь в інтернет-проекті «Квіти біля школи». | Квітень. | Вчитель біології, шкільний парламент. |
3. | Постійно дбати про кімнатні рослини в приміщенні школи. Сприяти створенню зимового саду в усіх шкільних приміщеннях. | Протягом року. | Педагогічний колектив, шкільний парламент. |
4. | Організувати роботу по проведенню екологічних акцій: - «Підгодуй пташину – збережи співоче життя»; - «Годівничка»; - «На допомогу птахам»; - «Посади деревце біля школи»; - «Трояндовий шкільний розмай». | Протягом навчального року. | ЗВР, класні керівники, учитель біології. |
5. | Провести рейд «Озеленення гуртожитку». | Вересень. | Педагог-організатор. |
6. | Привітати працівників Звенигородського лісгоспу з Днем працівників лісу. | Вересень. | Педагог-організатор. |
7. | Провести конкурс «Краща годівничка для птахів». | Грудень. | Класні керівники. |
8. | Налагодити екологічне інформування в школі: випуск, стіннівок, альбомів, усних журналів, фотостендів тощо. | Протягом навчального року. | ЗНВР, класні керівники, учитель географії, учитель біології. |
9. | Провести: - Місячник «Черкащино, моя ти вишиванко, край ніжних квітів, миру і добра» до 65 річчя утворення Черкаської області; - «Тобі, рідна школо, найкращі квіти» - Тиждень біології «У світі живої природи» - Тиждень географії. | Квітень. Квітень. Жовтень Лютий | |
10. | Залучити учнів до практичної діяльності: - догляду за садом та зеленими насадженнями; - роботи на навчально-дослідницькій ділянці; - до догляду за рослинами на території школи та в класі; - закріпити за кожним класом клумбу; - впорядкування пришкільної території; - розчищення джерела-кринички на виїзді із с. Шевченкового. | Протягом навчального року. | ЗВР, класні керівники, педагог-організатор. |
11. | Організувати роботу класних гуртків: юних квітникарів, друзів природи, друзів птахів. | Протягом навчального року. | ЗВР, вихователі, учитель біології. |
12. | Продовжувати брати участь в тематичних експедиціях з краєзнавчих досліджень рідного краю: - «Сто чудес України»; - «Мій рідний край, моя земля»; - «Краса і біль України». | Протягом навчального року. | Відповідальний за туристсько-краєзнавчу роботу, учитель географії, педагог-організатор. |
13. | Провести конкурс на кращу екологічну казку. | Березень. | Класні керівники. |
14. | Організувати регулярну годівлю птахів взимку на пришкільній території. | Протягом грудня, січня. | Учитель географії, класні керівники. |
15. | Провести акцію: - «Збережемо зелену красуню»; - «Замість ялинки – зелений букет». | ||
16. | Провести підсаджування смородинника та малинника. | Квітень. | ЗВР, шкільний парламент. |
17. | Провести загальношкільну трудову акцію до Дня землі. | Квітень. | ЗВР, шкільний парламент |
18. | Акція «Птахи нашого саду» (вивішування шпаківень) | Квітень. | Вихователі. |
19. | Провести екологічну акцію «Посади деревце біля школи», «Хай розцвіте твоя квіточка біля школи». . | Квітень. | Вихователі. |
20. | Конкурс на кращу екологічну рекламу « Від відходів – до доходів» | Квітень | Вихователі |