ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ (2018-2019)

(екологічне виховання, туристсько-краєзнавча робота)

Мета: формування екологічної культури учнів, усвідомлення себе як невід’ємної частини природи, особистої причетності до збереження природних багатств, виховання, природокористування.

Зміст роботи.

Термін

виконання.

Відповідальні.

1.

Організувати проведення виставки квітів «Я вірю в майбутнє твоє, Україно!»

Вересень.

ЗВР, класні керівники.

2.

Взяти участь в інтернет-проекті «Квіти біля школи».

Квітень.

Вчитель біології,

шкільний парламент.

3.

Постійно дбати про кімнатні рослини в приміщенні школи. Сприяти створенню зимового саду в усіх шкільних приміщеннях.

Протягом року.

Педагогічний колектив, шкільний парламент.

4.

Організувати роботу по проведенню екологічних акцій:

- «Підгодуй пташину – збережи співоче життя»;

- «Годівничка»;

- «На допомогу птахам»;

- «Посади деревце біля школи»;

- «Трояндовий шкільний розмай».

Протягом навчального року.

ЗВР,

класні керівники,

учитель біології.

5.

Провести рейд «Озеленення гуртожитку».

Вересень.

Педагог-організатор.

6.

Привітати працівників Звенигородського лісгоспу з Днем працівників лісу.

Вересень.

Педагог-організатор.

7.

Провести конкурс «Краща годівничка для птахів».

Грудень.

Класні керівники.

8.

Налагодити екологічне інформування в школі: випуск, стіннівок, альбомів, усних журналів, фотостендів тощо.

Протягом навчального року.

ЗНВР, класні керівники, учитель географії, учитель біології.

9.

Провести:

- Місячник «Черкащино, моя ти вишиванко, край ніжних квітів, миру і добра» до 65 річчя утворення Черкаської області;

- «Тобі, рідна школо, найкращі квіти»

- Тиждень біології «У світі живої природи»

- Тиждень географії.

Квітень.

Квітень.

Жовтень

Лютий

10.

Залучити учнів до практичної діяльності:

- догляду за садом та зеленими насадженнями;

- роботи на навчально-дослідницькій ділянці;

- до догляду за рослинами на території школи та в класі;

- закріпити за кожним класом клумбу;

- впорядкування пришкільної території;

- розчищення джерела-кринички на виїзді із с. Шевченкового.

Протягом навчального року.

ЗВР, класні керівники, педагог-організатор.

11.

Організувати роботу класних гуртків: юних квітникарів, друзів природи, друзів птахів.

Протягом навчального року.

ЗВР, вихователі, учитель біології.

12.

Продовжувати брати участь в тематичних експедиціях з краєзнавчих досліджень рідного краю:

- «Сто чудес України»;

- «Мій рідний край, моя земля»;

- «Краса і біль України».

Протягом навчального року.

Відповідальний за туристсько-краєзнавчу роботу, учитель географії, педагог-організатор.

13.

Провести конкурс на кращу екологічну казку.

Березень.

Класні керівники.

14.

Організувати регулярну годівлю птахів взимку на пришкільній території.

Протягом

грудня,

січня.

Учитель географії, класні керівники.

15.

Провести акцію:

- «Збережемо зелену красуню»;

- «Замість ялинки – зелений букет».

16.

Провести підсаджування смородинника та малинника.

Квітень.

ЗВР, шкільний парламент.

17.

Провести загальношкільну трудову акцію до Дня землі.

Квітень.

ЗВР, шкільний парламент

18.

Акція «Птахи нашого саду» (вивішування шпаківень)

Квітень.

Вихователі.

19.

Провести екологічну акцію «Посади деревце біля школи», «Хай розцвіте твоя квіточка біля школи». .

Квітень.

Вихователі.

20.

Конкурс на кращу екологічну рекламу « Від відходів – до доходів»

Квітень

Вихователі

Кiлькiсть переглядiв: 110

Коментарi