№ з/п | Найменування заходу | Відповідальні за проведення, які залучаються для участі в заходах | Термін проведення |
І. Заходи щодо удосконалення єдиної системи цивільного захисту | |||
1.1 | Планування заходів підготовки цивільного захисту учасників освітнього процесу і працівників освіти на 2019-2020 навчальний рік | штаб ЦЗ | Жовтень |
1.2 | Підготовка інформації про стан виконання плану заходів цивільного захисту на 2020 рік | штаб ЦЗ | Грудень |
1.3 | Надання допомоги відповідальним в організації та плануванні роботи | штаб ЦЗ | Протягом року |
ІІ. Заходи з попередження надзвичайних ситуацій та зменшення ризику їх виникнення | |||
2.1 | Надання методичної допомоги класним керівникам в організації та проведенні Дня цивільного захисту | штаб ЦЗ | Квітень |
2.2 | Контроль проведення Дня цивільного захисту в школі | штаб ЦЗ | 14 травня 2020 р. |
2.3 | Підготуватись до перевірки протипожежного стану школи | штаб ЦЗ | Травень-червень |
2.4 | Підготуватись до перевірки школи щодо стану готовності до початку сезону відпочинку учнів | штаб ЦЗ | Березень-квітень |
ІІІ. Заходи з підготовки органів управління, сил та засобів єдиної державної системи цивільного захисту | |||
3.1 | Підбиття підсумків роботи у сфері цивільного захисту у 2019 році та визначення основних завдань на 2020 рік на зборах керівного складу | штаб ЦЗ , відповідальні | Січень-лютий |
3.2 | Організація підготовки керівного складу у навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності | Відповідальні | Протягом року |
ІV. Заходи щодо підготовки посадових осіб, фахівців та населення | |||
4.1 | Організація та проведення Дня ЦЗ | Штаб ЦЗ | 14 травня 2020 |
V. Заходи начальника цивільного захисту школи | |||
5.1 | Участь працівників і учнів у заходах відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення | працівники і учасники освітнього процесу | Протягом року |
5.2 | Всебічна перевірка стану протипожежного забезпечення в школі, приведення наявності та стану засобів пожежегасіння до вимог нормативних документів | Відповідальний за протипожежну безпеку Коваль Т.Г. | Квітень 2020 |
5.3 | Тренування педагогічного колективу та персоналу школи у діях на випадок пожежі (протипожежні тренування). | Керівник громадського захисту Мурза В.І. | Березень, Жовтень 2020 |
5.4 | Розгляд стану ЦЗ на об’єкті | Грудень 2019 |
Загальна кількість осіб, які входять до їх складу, становить 27 чоловік.
У 2014 році на виконання наказу Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 26.08.2014 №181 «Про результати підготовки цивільного захисту у функціональній підсистемі «Освіта і наука України» у Черкаській області у 2013-2014 навчальному році та завдання на 2014-2015 навчальний рік», наказу відділу освіти Звенигородської райдержадміністрації від 05.09.2014 №395 «Про результати підготовки цивільного захисту в закладах освіти Звенигородського району в 2013-2014 навчальному році та основні завдання на 2014-2015 навчальний рік», листів Департаменту освіти і науки облдержадміністрації від 28.08.2014 №2195/03 «Про заходи безпеки», від 09.09.2014 №2332/01 «Про здійснення комплексу заходів», від 09.09.2014 № 2336/03 «Про заходи безпеки», листа голови Черкаської облдержадміністрації від 24.03.2015 №331/01-29 «Про методичні рекомендації щодо складання планів реагування у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій» у Шевченківській спеціалізованій школі-інтернаті проводилася робота з питань підготовки цивільного захисту (далі - ЦЗ).
Головні завдання підготовки у сфері цивільного захисту в 2014-2015 н.р. в основному виконані. У школі були затверджені плани основних заходів підготовки цивільного захисту на 2014-2015 н.р., уточнені Плани дій органів управління, сил і структурних підрозділів у режимах повсякденної діяльності, підвищеної готовності, надзвичайної ситуації, надзвичайного стану.
Навчання керівного, особового складу формувань проводилося в навчальних групах згідно з Організаційно-методичними рекомендаціями/ Підготовка постійного складу, який не входить до складу формувань, технічного персоналу проводилася за 12-годинною програмою, а керівного складу, особового складу формувань - за 15-годинною програмою. Проведені заняття фіксувалися в окремих журналах обліку занять з питань захисту та дій в умовах надзвичайних ситуацій.
Навчання з питань цивільного захисту пройшов 1 начальник штабу цивільного захисту.
Основні зусилля у розв’язанні питань ЦЗ спрямовувалися на організацію
навчання учнів та постійного складу школи згідно з чинними програмами ЦЗ, навчання їх правилам поведінки та основним способам захисту від наслідків надзвичайних ситуацій, прийомам надання першої допомоги тощо. Підготовка з цивільного захисту учнів проводилася під час вивчення курсів “Основи здоров’я” у 1-9-х класах; предмета “Захист Вітчизни” (відповідно до розділів “Основи цивільного захисту” та “Основи медико-санітарної підготовки”) у 10-11-х класах .
Здійснювалась перевірка і закріплення учнями та педагогічними працівниками школи теоретичних знань з ЦЗ, практичних навичок під час дій у екстремальних умовах.
Відповідно до графіка проведення дня ЦЗ у школі був проведений День цивільного захисту. Видано наказ “Про підготовку та проведення Дня ЦЗ”, наказ “Про підсумки проведення Дня ЦЗ”. Також у школі був поновлений куточок ЦЗ, підготовлені плакати, листівки, підібрана відповідна методична література, виготовлені засоби індивідуального захисту.
Закуплені аварійні електричні лампи, які дадуть світло в школі на випадок відключення світла. Крім того, в командирів ланок формувань, членів ланок є індивідуальні ліхтарики. Водою працівники і учні школи можуть бути забезпечені від артезіанського колодязя та шкільної криниці. Каналізація діє в усіх шкільних приміщеннях. Школа забезпечена вогнегасниками, пожежний щит укомплектований. Сторожа, працівники школи - всі мають мобільні телефони, знають номера телефонів директора школи, завгоспа, відділу освіти, пожежної інспекції, міліції. Затоплення школі не загрожує, тому робота по усуненню непередбаченого з цього питання і не ведеться.
На території школи є постійно черговий автотранспорт, який у випадку якої біди може терміново відвозити потерпілих в районну лікарню.
У школі розроблені Плани та схеми евакуації особового складу, учнів, майна у разі виникнення надзвичайних ситуацій, до постійного складу доведено евакуаційні заходи. Також функціонують формування: пожежогасіння, охорони громадського порядку, надання першої медичної долікарської допомоги, евакуаційне, оповіщення та зв’язку, визначені функціональні обов’язки командирів формувань. Однак матеріально-технічне забезпечення формувань - недостатнє, більшість працівників школи не забезпечені засобами індивідуального захисту органів дихання та шкіри тощо. Також слід вважати недостатнім забезпечення новими методичними посібниками, відеоматеріалами, в основному заняття з особовим складом формувань та постійним складом проводяться за матеріалами навчальних програм «Основи здоров’я», розділів «Основи цивільного захисту» та «Основи медико-санітарної підготовки» предмета «Захист Вітчизни», за конспектами лекцій, прослуханих під час курсової перепідготовки.
У цілому об’єкти ЦЗ до тимчасового функціонування у надзвичайних ситуаціях підготовлені, але не можуть використовуватись як об’єкти сталого використання у надзвичайних ситуаціях. Потребують подальшого вирішення питання щодо оновлення та поповнення матеріально-технічної бази; забезпечення формувань та постійного складу працівників засобами індивідуального захисту.
- Розробити комплекс заходів щодо підвищення ефективності захисту учасників навчально-виховного процесу та дій об’єктових формувань цивільного захисту на випадок виникнення терористичних проявів відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19.05.2006 №385 «Про затвердження Положення про правові і організаційні основи дій структурних підрозділів галузі у разі загрози або виникнення терористичного акту».
- Активізувати роботу штабу ЦЗ, комісії з питань надзвичайних ситуацій, евакуаційної комісії, підвищити рівень ефективності функціонування ланок.
- Продовжити навчання вихованців, працівників школи вміти надавати допомогу у випадку надзвичайних ситуацій, вміти себе вберегти від біди.
- Продовжити роботу щодо утримання в готовності до використання за призначенням цокольних поверхів і підвальних приміщень адміністративних будинків, гуртожитків, навчальних корпусів як засобів колективного захисту.
- Ужити заходів щодо забезпечення учасників навчально-виховного процесу засобами індивідуального захисту.
- Ужити заходів з попередження інфекційних захворювань через порушення санітарних вимог щодо використання продуктів харчування, порядку водопостачання та водовідведення у закладах освіти.
- Забезпечити дієвий контроль за якістю вивчення учнями, дисциплін: «Основи здоров’я», «Захист Вітчизни».
- Забезпечити впровадження у виховний процес дитячо-юнацьких спортивно-військових патріотичних ігор та системи змагань за нормативами програми предмету «Захист Вітчизни».
- «День цивільного захисту» та об’єктових тренувань провести в другий четвер травня 2016 року.
- «Тиждень безпеки дитини» провести в другий тиждень травня.
- Тримати шкільні приміщення відповідно вимог ЦЗ і охорони праці.
- Вчасно перезаряджати вогнегасники.
- Просити Департамент освіти і науки посприяти у оснащенні школи пожежною сигналізацією.
- Зміцнити навчально-матеріальну базу з предмету «Захист Вітчизни», «Основи здоров'я».
- Продовжити роботу серед учнів школи по патріотичному вихованню відповідно до Концепції національно-патріотично виховання.
У зв'язку з подіями на Сході та Півдні України та небезпекою виникнення терористичних актів, з метою підтримання готовності структурних підрозділів формувань цивільного захисту Шевченківської спеціалізованої школи-інтернату до реагування та дій на можливі надзвичайні ситуації в умовах ускладнення обстановки здійснено у період із 9 по 30 вересня 2014 року комплекс заходів, зокрема:
- оновлення плану цивільного захисту навчального закладу;
- тренування невоєнізованих формувань цивільного захисту;
- з керівним і командним особовим складом проведені інструктажі та практичні заняття з формувань цивільного захисту, що дало можливість ще раз скоординувати дії в особливий період;
- додатково ознайомлено учнів із пам'яткою на випадок надзвичайних ситуацій;
- у школі оновлені невоєнізовані формування цивільного захисту (цивільної оборони): ланка пожежогасіння, ланка охорони громадського порядку, ланка евакуаційної групи,ланка медичного захисту. Визначені функціональні обов'язки начальників постів і командирів невоєнізованих формувань.
Проведене тренування показало, що члени педагогічного, учнівського колективів, обслуговуючого персоналу обізнані з правилами дій у надзвичайних ситуаціях. Усі учасники тренування суворо дотримувалися правил техніки безпеки.
Однак, у ході проведення заходів були виявлені наступні недоліки:
- засобами індивідуального захисту учасники навчально-виховного процесу та працівники школи і особовий склад невоєнізованих формувань цивільного захисту школи фактично не забезпечені;
- матеріально-технічне забезпечення невоєнізованих формувань цивільного захисту школи становить тільки 10-20% від потреби, через відсутність фінансування на його придбання;
- вивчення стану цокольних приміщень, пристосованих під тимчасові захисні споруди свідчить про їх часткову готовність, вони потребують капітального ремонту;
- стан системи оповіщення та інформування учасників навчально-виховного процесу та працівників школи про виникнення надзвичайних ситуацій потребує подальшого вдосконалення.
На підставі наказу «Про підготовку та проведення «Дня ЦЗ»
та об′єктовоготренування» № від 09 квітня 2015 р. 14 травня 2015 року був проведений «День ЦЗ» та об′єктовоготренування.
Основною метою «Дня ЦЗ» та ОТ булодосягненняузгодження вроботікерівного складу, командно-начальницького і особового складу формувань, педагогічного складу, учнів і навчального закладу як об’єктацивільногозахисту в ціломущодовиконаннязаходівзапобігання і реагування на НС техногенного та природного характеру.
Основнимизавданнями «Дня ЦЗ» та ОТ були:
- для керівного складу цивільногозахисту( начальник ЦЗ навчального закладу, його заступники,
спеціальнопризначена особа з питань НС):
- для командно-начальницького і особового складу формувань ЦЗ:
- для робітниківнавчального закладу, які не входять до формувань:
- для учнівнавчального закладу:
· вихованнявпевненості у ефективностізаходів, якіреалізуютьсяЄдиною державною системою запобігання і реагування на НС, постійнійготовності до виконаннязавдань ЦЗ і безпечноїжиттєдіяльності.
До проведення «Дня ЦЗ» та ОТ залучались:
- викладацький склад і технічний персонал навчального закладу;
- керівний склад ЦЗ;
- особовий склад формувань ЦЗ;
- учні 2-11 класів.
Поставленінавчальніпитання та заплановані заходи відпрацьовані в повномуобсязізгідно плану проведення «Дня ЦЗ» та ОТ.
Заняття і тренування проводились не за рахунокнавчальних занять, а за рахунокперерв і післяуроків за винятком 1–го уроку, якийпроводився в усіхкласах як урок ЦЗ.
Учні, постійний склад, формування за сигналами ЦЗ діяли грамотно і чітко.
Найкращедіяли: керівник ланки громадського порядку – Мурза В.І., ланка пожежогасіння - командир Коваль Т.Г., голова евакокомісії – СкрипникГ.Л..
На високому методичному рівніпроведенівідкриті уроки з ЦЗ в 1-4 класах (класнікерівники Махненко С.С, Гриб О.В., Кацевич Л.О., Ящук А.Є.).
Кращімалюнкиучнів 6 класу: Пославської Д., Мелещенко В., Максименко В., Підберезньої О.
Переможець у військово-спортивній естафеті – команда 11 класу.
Висновок:групауправління з підготовки та проведення «Дня ЦЗ» та КОТ, евакокомісія, персонал школи, формування ЦЗ, учні з цілями та завданнями «Дня ЦЗ» та ОТ впоралися. Захід проведено на достатньому рівні.
20. 03. 2014 року в Шевченківській спеціалізованій загальноосвітній школі-інтернаті були проведені уроки цивільного захисту з питань безпечної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій на теми:
та проведені змагання зі здачі нормативів цивільного захисту та медико-санітарної підготовки серед учнів 10-11 класів.
25 квітня 2013 року в Шевченківській спеціалізованій школі-інтернаті в рамках «Тижня безпеки життєдіяльності» та «Тижня безпеки дитини» до Дня цивільного захисту було проведено:
- загальношкільну лінійку присвячену Дню цивільного захисту;
- навчальну евакуацію за темою «Організація заходів з виводу учнів у безпечну зону»;
- змагання зі здачі нормативів цивільного захисту та медико-санітарної підготовки серед учнів 10-11 класів;
- заняття-інструктажі з перевіркою наявності найпростіших засобів захисту органів дихання та виконання нормативу №1:
· 2-4 класи - «Засоби індивідуального захисту»
· 5 клас - «Надання першої медичної допомоги»
· 6 клас - «Захист продовольства та води»
· 7 клас - «Правила поведінки у сховищах та укриттях»
· 8 клас - «Улаштування протигазу»
· 9 клас - «Прилади цивільного захисту».
№ п\п | Змістзаходів | День проведення | Відповідальний |
1. | Відкриття Місячникацивільногозахисту населення, проведеннязагальношкільноїлінійки. | 15.04.2014 | Заступник директора з НВР Ящук А.Є. |
2. | Оновлені куточки з цивільного захисту | З 1 вересня | Заступник директора з НВР Ящук А.Є. |
3. | Проведення занять-інструктажів з безпеки життєдіяльності та цивільного захисту · «Вогонь друг – вогонь ворог» (2-4класи) · «Діїпід час надзвичайнихситуацій природного характеру» (5-6 класи) · «Діїпід час надзвичайнихситуацій техногенного характеру» (7клас) · «Наданняпершоїдопомоги при ранах та опіках під час надзвичайнихситуацій техногенного характеру» (8 клас) · «Пожежа, їївиди, засобизахисту» (9 клас) · «Дії у надзвичайнихситуаціях» (10 клас) · «Завданняцивільної оборони» (11 клас) | Протягом Місячника ЦЗ | Класнікерівники, вчителі |
4. | Навчальнаевакуація за темою «Організаціязаходів з виводуучнів у безпечну зону». Діїгрупиохоронигромадського порядку. | 16.04.2014 | Вчитель предмету «ЗахистВітчизни», заступник директора з НВР Ящук А.Є. |
5. | Тиждень безпеки життєдіяльності | 22.04.- 26.04.2014 | Заступник директора з НВР Ящук А.Є., інженер з охорони праці Мурза В.І. |
6. | Практичнезаняття «Надання першої допомоги під час надзвичайних ситуацій» (10-11 клас) | 23.04.2014 | Вчитель предмету «Захист Вітчизни» та вчитель МСП. |
7. | Диктанти на уроках української мови «Правила поведінки і дії населення при пожежах».(5-6 класи) «Заходи обережності під час ліквідації наслідків стихійного лиха».(7-8 класи) «Що треба знати про надзвичайні ситуації».(10-11 класи | 07.05.2014 | Вчителі української мови |
8. | Змагання зі здачі нормативів цивільного захисту та медико-санітарної підготовки серед учнів 10-11 класів | 12.05.2014 | Вчитель предмету «Захист Вітчизни» та МСП |
9. | Підбиття підсумків Місячника цивільногозахисту населення | 14.05.2014 | Заступник директора з НВР Ящук А.Є. |
8 травня 2014 року в Шевченківській спеціалізованій загальноосвітній школі-інтернаті був проведений День цивільного захисту, під час якого були проведені бесіди та практичні дії з питань безпечної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій на теми:
· 1 – 2 класи – «Щоб не сталосябіди, обережним будь завжди»
· 3 клас – «Сірничокмалий, а біда велика»
· 4 клас - «Надзвичайніситуаціїпід час стихійного лиха»
· 5 клас - «Наданняпершоїмедичноїдопомоги»
· 6 клас - «Захистпродовольства та води»
· 7 клас - «Правила поведінки у сховищах та укриттях»
· 8 клас - «Улаштуванняпротигазу»
· 9 клас - «Приладицивільногозахисту»
· 1-11 класи - навчальнаевакуація за темою «Організаціязаходів з виводуучнів у безпечну зону». Діїгрупиохоронигромадського порядку.
На виконання листа Департаменту освіти і науки Черкаської облдержадміністрації від 28.04.2014 № 1/9-226 Шевченківська спеціалізована школа-інтернат повідомляє наступне:
- в школі поновлено план цивільного захисту на особливий період;
- проведено перевірку стану протипожежної безпеки в школі;
- в учнівському та трудовому колективах проведено роз’яснювальну роботу та надані рекомендації з питань особистої та колективної безпеки в разі виникнення надзвичайної ситуації, в тому числі, загрозі терористичного акту.
08 травня 2014 року в Шевченківській спеціалізованій загальноосвітній школі-інтернаті був проведений День цивільного захисту, під час якого були проведені бесіди та практичні дії з питань безпечної поведінки в умовах надзвичайних ситуацій на теми:
· 1 – 2 класи – «Щоб не сталосябіди, обережним будь завжди»
· 3 клас – «Сірничок малий, а біда велика»
· 4 клас - «Надзвичайні ситуаціїпід час стихійного лиха»
· 5 клас - «Наданняпершоїмедичноїдопомоги»
· 6 клас - «Захист продовольства та води»
· 7 клас - «Правила поведінки у сховищах та укриттях»
· 8 клас - «Улаштування протигазу»
· 9 клас - «Прилади цивільного захисту»
· 1-11 класи - навчальнаевакуація за темою «Організація заходів з виводу учнів у безпечну зону». Дії групи охорони громадського порядку.
Instant Online Loans
2017-12-08 11:10:08direct payday loan lenders payday payday [url=https://payday.us.com]bad credit[/url]...
Raisronngaita
2017-12-08 11:07:49Думаете проститься с девственностью, направляйтесь к виртуозкам. Обретение траха, реализации всех развратных фантазий не заставит себя ждать. http://prostitutkimetrooktyabrskoepole.ru/nona-1 http://prostitutki-grazhdanskiy-prospekt.men/mariya http://yunyeprostitutkinovosibirska.ru http://dorogieprostitutkikharkova.men/rita-2 http://prostitutki-leninskiy-prospekt.men/kseniya-2 Пикап проститутки на мальчишнике Показываем свеженьких проституток в аппартаментах Большой каталог проституток в этом районе http://prostitutki...
Jarockka
2017-12-08 10:20:27Such is the case of the convulsive seizures presented by Vincent Van Gogh, who according to various reports was made-up to suffer epilepsy. After prototype, When spinal cord injure on is disgrace, singularly when CNS of jiggle reflexes and lower abdominal reflexes is injured, achilles tendon reflex can be favoured to establish "achilles tendon-CNS-bladder" fitted bladder useful regain. FAR frequency saunas are gaining popularity, peculiarly in the US [url=https://www.nac-loans.com/benefit/collection9/decision1/]cheap lopressor 50mg without a prescription[/url] hypertension blood pressure readings...
Peraturet
2017-12-08 07:38:43Such differences do suggest that complex processes, carrying the signature of a high-level purpose (god willing transferred to crop cortices by a corollary pay of the acclaim stir signal) are occurring just ahead of consciousness arises of a stimulus. Chemokines and rabid mediators interact to order grown up murine neural precursor chamber spread, survival and differentiation. This was something Francis monastic had advisable in the twenties and metropolis Du Bois believed [url=http://www.craigak...
UristonVex
2017-12-08 07:30:18Здравствуйте! [url=https://vk.cc/7jNXRb]Консультация юриста оналйн[/url] предлагает юридическую помощь онлайн — просто задайте вопрос на портале или закажите нужный документ, и вы получите результат в кратчайшие сроки. В проекте участвуют только юристы с подтвержденной квалификацией, качество консультаций оценивают независимые эксперты. Стоимость услуг зачастую ниже, чем в обычных консультациях, а на простые и несрочные вопросы вы можете получить ответ бесплатно. Всего доброго, ждём Вас!...
DaisyMaype
2017-12-08 07:14:47у нас на вышеприведенном интернет-сайте [url=http://diamond-nn.ru/]http://diamond-nn.ru/[/url] подобран громадный ассортимент статей о здоровье....
Instant Online Loans
2017-12-08 07:00:28loan cash same day loans cash advance [url=https://cashadvance.us.org]cash til payday loan[/url]...
ErnestoOt
2017-12-08 05:25:57The methods used to reject the AhR protein give every indication heroically laborious from today's angle still represented a major milestone in the emer- gence of brand-new toxicology. To take away usurp group therapy decisions, clinicians are interested in evidence of fit therapies that contain been successful in other cases. Altmire questioned "No," she responded [url=http://www.craigak.com/plan/specification28/form1/]order celecoxib 100mg free shipping[/url] arthritis medication uk. Amyloid- peptide, in express, induces oxidative stress and neuroinflammation in the CNS...
Payday Loan Online
2017-12-08 05:20:56payday loans online loan online loans [url=https://loan.us.org]payday loan[/url]...
GorokOa
2017-12-08 05:18:22The loops carrying these residues forward according to the incoming or departing of reagents (Demir and Roitberg 2009). The biomedical scientist, operating within the conceptual and technological constraints imposed next to the disciplinary boundaries of a reductionistic feeling, attempts to leadership or make little (or turn a blind eye to) variability. The hypophysis is the organ that produces this neurotransmitter [url=http://www.craigak.com/plan/specification27/form19/]order 5 mg dulcolax amex[/url] medications j-tube...