2018-04-27
З вересня 2017 року під час вивчення хімії і біології учні нашої школи розпочали працювати з використанням цифрової лабораторії EіnsteinТМ та програмного забезпеченняMiLAB, а на уроках математики і географії з використанням програмного забезпечення Labwe Interactive Whiteboard, тому можна сказати, що перший етап освоєння цієї техніки пройдено, використання обладнання вбудовано в освітній процес, розробляються уроки із застосуванням датчиків лабораторій, інструментів програм для побудов графіків функцій, діаграм, визначення значень функцій у заданих точках, а налагодження техніки перестало вимагати багато часу і сил.
Завдяки використанню цифрових лабораторії, програмного забезпечення в освітньому процесі виникає можливість підвищення мотивації учнів під час вивчення природничо-математичних дисциплін, що для умов сучасної освіти є ключовим питанням, враховуючи значущість особистісного включення школяра в процес вивчення певної дисципліни. Іншим безперечним досягненням є можливість забезпечення підтримки школярів з урахуванням їх особистісних потреб, що сприятиме успішній реалізації компетентності у природничих науках і технологіях. Тому вчителі методичного об’єднання природничо-математичного циклу поширюють досвід застосування сучасного обладнання під час освітнього процесу. Яскравим прикладом є участь у Всеукраїнській науково-практичній веб-конференції “STEM-освіта та шляхи її впровадження” (25.04.2018р.), яка проводилася Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти» та Тернопільським обласним комунальним інститутом післядипломної педагогічної освіти. Так, Павлик Т.З., заступник директора з НВР, учитель хімії та Отдатчикова Л.М., учитель математики нашої школи, взяли активну участь і представили роботу «Від теорії до практики: STEM-технології на уроках природничо-математичного циклу».
Т.З. Павлик, заступник директора з НВР