№ з\п | Зміст заходів | Відповідальний | Термін виконання |
1 | Створення електронних навчальних ресурсів, спрямованих на розвиток математичної компетентності учнів. | Учителі математики | 2020-2021р. |
2 | Застосування математичних інструментів для розв’язання ігрових та стратегічних задач різного рівня складності. | Учителі математики, учителі початкових класів | 2020-2021р. |
3 | Створення умов для вивчення математики для учнів, які потребують додаткової підтримки в опануванні предмета. | Учителі математика, учителі початкових класів | 2020-2021р. |
4 | Проведення конкурсів, олімпіад та інших змагань з математики, спрямованих на розв’язання математичних задач із пошуком нестандартних підходів. | Учителі математика, учителі початкових класів | 2020-2021р. |
5 | Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру - 2021» та Всеукраїнський математичний конкурс «Кенгуру - 2020» | Учителі математики, учителі початкових класів | Березень 2021 Грудень 2020 |
6 | Створення освітнього майданчика для вивчення математики на базі шкільної бібліотеки. | Учителі математики, бібліотекар | 2020-2021р |
7 | Створення ігрового майданчика на подвір’ї школи для молодших школярів з елементами математичних завдань. | Адміністрація школи, учителі математики, учителі початкових класів, педагог-організатор | 2020-2021р |
8 | Створення медіатеки математичного спрямування. | Учителі математики | 2020-2021р |
9 | Створити в кабінеті математики виставковий куточок з історії розвитку математичної науки із залученням учнів до пошукової роботи з метою популяризації математичної освіти. | Отдатчикова Л.М. | 2020-2021р |
10 | Зібрати відеотеку різноманітних лайфаків, що допоможуть швидше і простіше вирішувати математичні задачі. | Учителі математики, учителі початколвих класів | 2020-2021р |
11 | Провести тиждень математики та інформатики | Учителі математики | 18-22.01.2021 |
12 | Під час тижня початкових класів запланувати проведення «Дня математики» | Учителі початкових класів | 15-19.02.2021 |
13 | Створення в школі ХАБ просвітницького молодіжного простору, на базі якого старшокласники можуть цікаво та корисно проводити час, розробляти спільні проєкти, обговорювати актуальні для них теми. | Учителі математики | 2020-2021р |
14 | Підготувати учнів до участі в ЗНО-2021. Вжити заходів для належної підготовки до запровадження з 2021 року обов’язкового зовнішнього незалежного оцінювання з математики. | Хоменко Є.В. | 2020-2021р |
15 | Проводити моніторингові дослідження навчальних досягнень учнів за результатами семестрового та річного оцінювання та контрольних робіт в 11 та 9 класах. | Грудень квітень | Заступник директора з НР Павлик Т.З. |
16 | Забезпечити участь вчителів математики та початкових класів у виставках передового педагогічного досвіду «Освіта Звенигородщини», «Інноваційний пошук освітян Черкащини». | Березень-квітень | Заступник директора з НР Павлик Т.З. |
17 | Активізувати участь вчителів математики. Учителів початкових класів в обласних семінарах та курсовій перепідготовці з математики. | Заступник директора з НР Павлик Т.З. | 2020-2021 н.р. |
18 | Систематично розміщувати методичні матеріали щодо викладання математики на сайті школи. | Хоменко Є.В. | 2020-2021 н.р. |
19 | Продовжити практику проведення методичних заходів (майстер-класів, творчих майстерень, семінарів-практикумів, тренінгів тощо) для вчителів математики. Обмін досвідом. | Учителі математики, заступник директора з НР | 2020-2021 н.р. |
20 | Створити рубрики «Рік математики» на веб-сайті закладу для розміщення інформаційних та навчальних матеріалів з математики. | Хоменко Є.В. | 2020-2021 н.р. |
21 | Створення і показ відеоролика «Математичні пригоди». | Учителі математики | 2020-2021 н.р. |